ramand

Good

ramand

Good

دوره سئو

 است و صنعت مملو از اطلاعات نادرست است. اما با کمی زمان، تلاش و نقشه راه مناسب، این چیزی است که هر کسی می تواند یاد بگیرد.

1. اصول سئو را بیاموزید

اگر از قبل با اصول سئو آشنا نیستید ، از اینجا باید یادگیری سئو شروع کنید. شما باید نحوه کار موتورهای جستجو و چهار جنبه اصلی سئو را بدانید. بیایید سریعاً اینها را مرور کنیم.

موتورهای جستجو چگونه کار می کنند

موتورهای جستجو با یافتن محتوا و ذخیره آن در یک پایگاه داده بزرگ به نام فهرست کار می کنند. به این به عنوان یک کتابخانه فکر کنید، اما به جای کتاب، صفحات وب را ذخیره می کند. هنگامی که شما یک جستجو را اجرا می کنید، موتور جستجو نتایج مشابه را از فهرست پیدا می کند و برمی گرداند. در نهایت، فرآیندهای پیچیده ای که به عنوان الگوریتم های جستجو شناخته می شوند، نتایج را رتبه بندی می کنند.

بنابراین، وقتی چیزی را در گوگل جستجو می کنید، کل وب را جستجو نمی کنید. شما فقط صفحات فهرست گوگل را جستجو می کنید.

این به یک دلیل ساده اهمیت دارد:

اگر در فهرست گوگل نیستید، نمی توانید در نتایج جستجوی آنها رتبه بندی کنید.

گوگل ایندکس خود را از دو منبع اصلی می سازد:

نقشه سایت – نقشه سایت فایلی است که تمام صفحات مهم وب سایت شما را فهرست می کند که می خواهید موتورهای جستجو ایندکس کنند. می توانید نقشه سایت خود را به گوگل ارسال کنید تا به آن بگویید که صفحات شما وجود دارد.

پیوندهایی از صفحات وب شناخته شده - گوگل در حال حاضر میلیاردها صفحه در فهرست خود دارد. اگر پیوندی از یکی از آن صفحات دریافت کردید، گوگل می تواند برای کشف صفحه شما، پیوند را دنبال کند.

صفحات وب شناخته شده همیشه در سایر وب سایت ها نیستند. گوگل می تواند صفحات جدیدی را در سایت شما با "دنبال کردن" پیوندها از صفحات شناخته شده در سایت شما کشف کند.

به عنوان مثال، فرض کنید گوگل از قبل صفحه اصلی وبلاگ شما را در فهرست خود دارد. اگر از آنجا یک پیوند داخلی به یک پست وبلاگ جدید اضافه کنید، Google می تواند آن پیوند را برای یافتن پست "دنبال کند".

بیشتر بدانید: موتورهای جستجو چگونه کار می کنند و چرا باید به آن اهمیت دهید؟

تحقیق کلمات کلیدی

تحقیق کلمات کلیدی فرآیندی است برای یافتن آنچه مشتریان شما به دنبال آن هستند. این مهم است زیرا اگر مردم به دنبال کلمات کلیدی مورد نظر شما نباشند، کشف نخواهید شد.

متأسفانه، گوگل دقیقاً این اطلاعات را در دسترس قرار نمی دهد. بنابراین بهترین راه برای یافتن کلمات کلیدی استفاده از ابزار تحقیق کلمات کلیدی مانند اکسپلورر کلمات کلیدی Ahrefs است . برای استفاده از آن، یک یا چند موضوع گسترده مرتبط با صنعت خود را وارد کنید، جستجو را بزنید، سپس به یکی از گزارش های ایده های کلیدواژه بروید. حجم جستجوی ماهانه کلمات کلیدی و چند معیار دیگر سئو را مشاهده خواهید کرد.

نتایج گزارش شرایط مطابق

در Keywords Explorer ، معیار «پتانسیل ترافیک» را نیز برای هر کلمه کلیدی نشان می‌دهیم. این تخمین می‌زند که صفحه با رتبه برتر فعلی برای کلمه کلیدی چقدر ترافیک دریافت می‌کند. و این معمولاً نشانگر خوبی از میزان ترافیکی است که می توانید با رتبه 1 به دست آورید.

مروری بر کاوشگر کلمات کلیدی

همچنین می‌توانید به حجم جستجو نگاه کنید، اما «پتانسیل ترافیک» دقیق‌تر است. این به این دلیل است که صفحات معمولا برای بیش از یک کلمه کلیدی رتبه بندی می شوند.

منبع:»porsami.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد