ramand

Good

ramand

Good

محصولات بهداشتی

از قرص ها بسیار تعریف می شود، خواهیم گفت. بیایید در مورد مواد شوینده برای ماشین ظرفشویی و نحوه تمیز کردن دستگاه از کثیفی و کثیفی صحبت کنیم. هنگامی که مجبور شدم ماشین لباسشویی منحصر به فرد ایتالیایی اپیک نسخه 1994 را حذف کنم، کف مخزن با یک لایه سانتی متری از پارچه نرم کننده پوشانده شده است. اجتناب از حوادث، مواد شوینده را به ماشین ظرفشویی بدهید، عاقلانه انتخاب کنید!
چرا ماشین ظرفشویی به مواد شوینده نیاز دارد؟
یک چرخه معمولی ماشین ظرفشویی به شرح زیر است:
خشکشویی.
شماره یک را آبکشی کنید.
شستشوی نهایی
خیساندن حذف شده است تا خواننده را با داستانی طولانی خسته نکند و در مورد انواع مواد شوینده ظرفشویی در طبیعت بحث کند. بنابراین، سینک. با آب گرم انجام می شود، دما به صورت دستی، به طور خودکار، به تدریج 35 ºС تنظیم می شود. نمک و بعد از مدتی پودر اضافه می کنند.
اندازه گیری ها به دستگاه کمک می کند تا دوز نرم کننده را به درستی تحمل کند. تجهیزات موجود در ورودی اعداد را از یک سنسور ویژه دریافت می کنند، کاربر با دقت مقدار سختی اندازه گیری شده را به صورت دستی وارد برنامه می کند. ماشین ظرفشویی دارای تسمه مخصوص مجهز به ده محفظه است. بالای 6 شدید در نظر گرفته می شود. محتوای یون های کلسیم و منیزیم از آستانه فراتر می رود. هنگام استفاده از قرص های شوینده، ماشین ظرفشویی میزان سدیم مورد نیاز مبدل یونی را افزایش می دهد. نحوه انجام آن یک راز شرکتی است (بوش)، محاسبات تخمین زده شده فناوری ، بر خلاف اندازه گیری های دقیق، وجود دارد.
پودر دوز می شود. مواد شوینده طبق قرائت سنسور به تدریج در سینی ریخته می شوند که آلودگی ظروف (آب شستشو، کف) را ارزیابی می کند. نتیجه استفاده مجزا از وسایل ، استفاده بهتر از قرص فینیش است.
آب تخلیه می شود، نوبت اولین آبکشی سرد است. ماشین ظرفشویی های گران قیمت هوشمند مایع را در یک مبدل حرارتی گرم می کنند و تاثیر ظروف آشپزخانه را نرم می کنند. به نظر می رسد یک برنامه دقیق، مردم گوش دادند. زمان چرخه افزایش می یابد، هزینه تجهیزات افزایش می یابد.
شستشوی دوم در حال انجام است، آب داغ ، به.
کشتن میکروب ها؛
کاهش زمان خشک شدن
در مرحله آخر، بسته به شرایط، یک ماده شستشو اضافه می شود که به تجهیزات گران قیمت دوز می شود. سنسورهای ویژه ای مانند  تعیین می کنند که این فرآیند چه زمانی باید پایان یابد. مواد شوینده کشش سطحی آب را کاهش می دهد و در نتیجه زمان خشک شدن بسیار کمتری دارد.
ماشین ظرفشویی چگونه کار می کند، از چه مواد شوینده ای استفاده می کند، چرا لازم است.
مواد شوینده پیچیده برای ماشین ظرفشویی
همانطور که در بالا گفته شد به هر کدام سه ماده شوینده اضافه می شود.
نمک
پودر؛
نرم کننده
ما در حال از دست دادن توانایی توزیع مواد مصرفی هستیم. اشاره شده است که دستگاه می تواند مشغول نصب گزینه های طبق الگوریتم هایی باشد که معنای آنها پنهان است. بی ادب مواد فعال بلافاصله حل می شوند، شما باید فقط با آب بشویید و آن را با فیلترها کاملا تمیز کنید. تجهیزات هوشمند می توانند تعیین کنند که آیا وسایل پیچیده یا ساده شارژ شده اند. او با توجه به ارزیابی برنامه را انتخاب می کند.
در مدل های معمولی ما شاهد وجود نمک، کمک شستشو خواهیم بود، در برخی از ماشین ظرفشویی های نیمه گران قیمت ممکن است این اجزا وجود نداشته باشند، انتظار می رود فقط از قرص ها استفاده شود. نشانگر محصول بوش ممکن است غیرفعال باشد. فقط سفتی صفر را در برنامه قرار دهید. نشانگر خاموش می شود، دیگر خیره کننده آزار دهنده نیست.
عامل مایع رها برای ماشین ظرفشویی - ژل. همه ماشین ها مواد فعال را ارائه نمی دهند. افزودنی های مخصوص شستشو و نرم کننده آب به ژل اضافه می شود. ابزار را همه کاره می کند.
ماشین ظرفشویی کثیف است
در فرآیند چرخه کاری، محصولات تجزیه چربی ها، پروتئین ها، کربوهیدرات ها و سایر عوامل آلاینده از ظروف باقی می مانند. همه توسط سورفکتانت های پودری خنثی نمی شوند که توسط آب داغ تجزیه می شوند. باقیمانده ته نشین می شود و کف محفظه کار را عمدتاً روی فیلترهای مشبک آلوده می کند. به طور دوره ای توصیه می شود ظرف را بردارید، بشویید، چه کسی ظرف را شستشو می دهد، که زهکشی ها توسط پمپ تخلیه گرفته می شود.
نوع جهانی ماشین ظرفشویی وجود اجزای ویژه ای را تضمین می کند که با تمیز کردن تجهیزات سروکار دارند. مقیاس به صورت موازی حذف می شود. هنگام خرید تبلت های 6 در 1 و بالاتر، دستورالعمل ها را به دقت بخوانید. با تمیز نگه داشتن داخل ماشین ظرفشویی، هر از چند گاهی از انواع خاص استفاده نکنید. در عین حال مراقب بشقاب ها باشید. هیچ از دست دادن زمان وجود ندارد.
پس از خواندن دستورالعمل ها، متوجه خواهید شد: به عنوان مثال، ابزار ترکیبی حاوی بسیاری از افزودنی های مفید دیگر است.
ترکیب برای پرداخت ظروف استیل ضد زنگ؛
کاتالیزور شستشو با آب سرد
اضافات بسیار تخیلی هستند، توضیحات را با دقت بخوانید. در میان سایر موارد، یک ماشین ظرفشویی اضافه شده است. لطفا توجه داشته باشید که امروزه فسفات ها رایج نیستند. مواد شیمیایی به اندازه کافی خوب تمیز می شوند، اما بسیار تهاجمی هستند. که تاثیر مطلوبی روی ظروف و وسایل ندارد.
محصولات بهداشتی ماشین ظرفشویی سازگار با محیط زیست ظاهر خوبی دارند. کاملاً از مواد طبیعی ساخته شده است. برای مثال توسط Ecover تولید شده است. با سازنده اشتباه نگیرید مصالح ساختمانی . Ecover بسیاری از محصولات پاک کننده، شامپو و صابون تولید می کند. محصولات فاقد ترکیبات اصلاح شده، روغن و سایر هیدروکربن ها هستند. بدون مواد مصنوعی. محصولی یکنواخت ایمن برای ماشین ظرفشویی، ظروف آشپزخانه. هنگام خرید، مطمئن شوید که هدف از مواد. همه تبلت ها برای تمیز کردن زنگ زدگی و رسوب طراحی نشده اند. برخی از افراد فقط می توانند ظرف های کثیف را کنترل کنند.
مواد شوینده مخصوص ماشین ظرفشویی
یافتن وسیله خاصی برای تمیز کردن ماشین ظرفشویی در فروشگاه دشوار است . به طور سنتی، لوازم خانگی که با مواد غذایی در تماس هستند توصیه می شود که با آب گرم شسته شوند. محلول مایع پری گرفته می شود، فرآیند شروع می شود. شما باید یک پارچه در دست داشته باشید، گوشه های دور دستگاه را با دقت تمیز کنید. آنها شروع به اضافه کردن مواد افزودنی ویژه در قرص کردند و مشکلات غیر ضروری را از بین بردند.
پلاتین پری را دریافت کنید. علاوه بر پودر، حاوی نمک های نرم کننده آب، یک عامل شستشو و یک ماده پاک کننده رسوب و زنگ زدگی است.
پایان برجسته (لهستان)، که یک ماده شوینده ویژه برای ماشین های ظرفشویی راه اندازی کرد. سعی کنید برای حفظ شرایط بهداشتی قابل قبول، 30 چرخه را یک بار اعمال کنید. مایع ظرفشویی فینیش در یک بطری مخصوص (250 میلی لیتر) فروخته می شود. قبل از استفاده، برچسب را به سختی جدا کنید، ظرف را در یک قفسه ظرف قرار دهید. چرخه کار شروع می شود. توجه داشته باشید! با مواد شوینده ظرفشویی نشویید. سازنده فراموش کرده است که ذکر کند بطری برای چند مورد در نظر گرفته شده است. آیا باید از مخزن استفاده کنم در حالی که باقیمانده در داخل آن پاشیده می شود؟ شاید یک ظرف یکبار مصرف. با توجه به موارد فوق ما تأیید می کنیم. ابزار حرفه ای برای ماشین ظرفشویی کاربر معمولی تبلت های کافی با قابلیت پاک کردن کثیفی و کثیفی در اختیار خواهد داشت.
برای عملکرد صحیح دستگاه نظافت دو شرط وجود دارد.
بطری به صورت وارونه در سبد قرار می گیرد.
دمای چرخه کمتر از 65 درجه سانتیگراد نیست.
جستجوی مواد شوینده برای ماشین های ظرفشویی Somat بی فایده بود، قرص های سازنده به غلبه بر مقیاس کمک می کنند. روی پیشخوان محصولی با طراوت مانند اردک در حمام خواهید دید. Gizmo 60 چرخه دوام می آورد و Gizmo به طرز احمقانه ای بوی بد را مسدود می کند.
ماشین ظرفشویی Amway به سختی پیدا می شود. این شرکت طیف وسیعی از مایعات و پودرها را برای کار با سطوح فلزی تولید کرده است . به عنوان مثال، Amway Home LOC. این ابزار می تواند سکه های یادبود قدیمی را تمیز کند ، فولاد ضد زنگ ماشین ظرفشویی می درخشد. لطفا توجه داشته باشید: این محصول به پوست آسیبی نمی رساند، پس از تماس با Home LOC، دست ها باید با آب و صابون شسته شوند. قبل از استفاده دستورالعمل ها را بخوانید. Amway برای گذاشتن روزنامه خیلی تنبل بود، این سوال باقی می ماند، آیا مواد شیمیایی به قطعات پلاستیکی آسیب می رساند ، به احتمال زیاد، پس از تمیز کردن با تمیز کننده، باید یک چرخه کاری خالی را اجرا کنید.
Amway چندین شوینده مناسب دارد، با تلفن رایگان تماس بگیرید، با یک متخصص مشورت کنید. به پورتال VashTechnik مراجعه کنید، نظرات فوق العاده ای را خواهید دید که لوازم خانگی به طور همزمان از نظر مصرف کننده، اپراتور، تعمیرکار ساخته می شوند.
یک ماشین ظرفشویی برای صرفه جویی در زمان و تلاش خریداری شده است. هنگام انتخاب لوازم خانگی، زنان خانه دار خواب می بینند که از بشقاب ها و تابه ها مراقبت می کنند. شما فقط باید آنها را در دستگاه قرار دهید، دکمه را فشار دهید، صبر کنید و سپس فقط از تمیز کردن ظروف لذت ببرید.
همه اینها تنها در صورت انتخاب صحیح مواد شیمیایی خانگی امکان پذیر است . بیایید دریابیم که کدام ماده شوینده ماشین ظرفشویی بهترین است.
برای اینکه هنگام انتخاب اشتباه نکنید، باید اولویت های خود را به وضوح مشخص کنید.
اگر شستشوی ظروف نسبتاً ارزان مهم است، از مواد شیمیایی انتظار زیادی نداشته باشید. اگر کیفیت در درجه اول اهمیت قرار دارد، پس باید برای هزینه های جدی آماده شوید. اما ظروف شسته شده در دستگاه تمیز و براق خواهند بود.
بازار ماشین ظرفشویی متنوع است. اینها پودرها، قرص ها، ژل هایی هستند که شامل تعدادی مواد تشکیل دهنده هستند
بهترین مواد شوینده ماشین ظرفشویی همیشه گران ترین مواد شوینده نیستند، اما یافتن آنها در لیست ارزان نیز سخت است. صرفه جویی فوق العاده و اثرات شگفت انگیز به ندرت با هم ترکیب می شوند، اما مواد شیمیایی خانگی خوب را می توان با قیمت مناسب فروخت. نکته اصلی این است که بفهمید چقدر حاضرید برای شستن ظروف بپردازید و ترکیب مناسبی از کیفیت را انتخاب کنید.
مواد شیمیایی خانگی با کیفیت بالا ارزان نیستند، اما اضافه پرداخت سیستماتیک نیز غیرمنطقی است. گاهی اوقات باید چندین ابزار را امتحان کنید تا ابزار مناسب را پیدا کنید.
معیارهایی که در هنگام خرید باید در نظر گرفت:
علامت تجاری: رهبران فروش شناخته شده ای هستند که کیفیت محصول را زیر نظر دارند و دائماً به دنبال راه های جدیدی برای بهبود آن هستند.
بررسی ها ارزش توجه به دیدگاه آشنایان، ارزیابی مواد شوینده ظرفشویی را دارد. نیازی نیست کورکورانه به نظر دیگران اعتماد کنید، زیرا هر کاربر اولویت های خاص خود را دارد، اما توصیه می شود مواد شیمیایی خانگی را امتحان کنید که بیشتر در مورد آنها صحبت می شود.
نوع محصول : شما باید درک کنید که چه چیزی، چگونه و برای چه اهدافی در زندگی روزمره اعمال خواهید شد.
سهولت استفاده . عقاید در مورد استفاده راحت از شیمی بسته به عادات هر کدبانوی خانه دار می تواند بسیار متفاوت باشد. برخی مایل به خرید پودرهای لباسشویی و آبکشی جداگانه هستند، در حالی که برخی دیگر محصولات چند منظوره را ترجیح می دهند.
مرکب . مواد شیمیایی خانگی برای ماشین ظرفشویی می تواند حاوی چندین ماده باشد. تأثیر محصول به ترکیب و کمیت مواد بستگی دارد، بنابراین باید اطلاعات روی بسته بندی را به دقت مطالعه کرده و آن را به طور انتقادی ارزیابی کنید.
امنیت. مواد شیمیایی نادرست برای سلامت انسان و عملکرد ماشین ظرفشویی خطراتی دارند. مواد تهاجمی می توانند باعث واکنش های آلرژیک شوند و مواد ساینده می توانند به قسمت های داخلی دستگاه آسیب بزنند.
برخی از قرص های ماشین ظرفشویی حاوی 10 ماده هستند، اما این به هیچ وجه به این معنی نیست که آنها بهترین راه حل خواهند بود . غلظت مواد شوینده نیز نشانگر کیفیت نیست، زیرا همیشه با مشخصات اعلام شده مطابقت ندارد.
هنگام خرید مواد شیمیایی خانگی، مارک و مدل ماشین ظرفشویی را در نظر بگیرید. برخی از ابزارها به سادگی برای انواع خاصی از فناوری مناسب نیستند
تمام مواد شیمیایی که توجه را به خود جلب کرده اند باید شخصا آزمایش شوند و بهترین گزینه انتخاب شود.
انواع داروهای تخصصی
علاوه بر اجزای لباس‌شویی، نرم‌کننده‌های آب، آبکش‌کننده‌ها و خوشبوکننده‌ها نیز استفاده می‌شوند. اگر محصول مناسبی را برای خودرو انتخاب کنید، سال ها دوام می آورد و کیفیت شستشو همیشه بالا خواهد بود. در عین حال، می توانید در مصرف انرژی صرفه جویی کنید، مشکل ظروف کثیف را فراموش کنید و به طور منطقی از منابع آب و انرژی استفاده کنید.
مجموعه کامل ذخیره سازی توصیه های ویدیویی در مورد عملکرد PMM و روش های مراقبت از آن به شما کمک می کند:
راه حل شماره 1: نمک نرم کننده آب
محصولات چند ماده ای معمولا حاوی نمک هستند. اگر ترکیب نشان دهنده وجود نرم کننده ها باشد، نمی توان آنها را جداگانه خریداری کرد. با این حال، در برخی موارد بهتر است آن را سالم بازی کنید و در یک اتاقک مخصوص نمک اضافه کنید. در تئوری، آب با عبور از مخزن رزین یونیزه شده در خودرو نرم می شود، اما در عمل فقط کمی بهبود می یابد زیرا: با گذشت زمان فیلتر خواص خود را از دست می دهد.
در صورت سفت بودن آب توصیه می شود برای بهبود کیفیت آن نمک مخصوص اضافه کنید. به حل شدن کامل مواد شوینده کمک می کند، از خراش روی ظروف و رسوب آهک روی قطعات ماشین جلوگیری می کند.
ترازو - دشمن اصلی لوازم خانگی. روی عناصر گرمایشی، سطوح داخلی مخازن می نشیند و گرمایش آب را دشوار می کند. در نتیجه، دستگاه‌ها شروع به مصرف برق بیشتری می‌کنند ، با کارایی کمتری از آن استفاده می‌کنند و قطعات سریع‌تر فرسوده می‌شوند. نمک به جلوگیری از همه این مشکلات، افزایش عمر تجهیزات و بهبود عملکرد آن کمک می کند.
ترکیب نمک تخصصی برای ماشین ظرفشویی و مواد غذایی تقریباً کاملاً یکسان است. با این حال، ظروف معمولی آشپزخانه می تواند حاوی ناخالصی های اضافی، ذرات جامد باشد که می تواند به قطعات تجهیزات، کارد و چنگال آسیب برساند.
برخی از خانم های خانه دار نمک مخصوص را صرفه جویی می کنند و غذای معمولی را جایگزین آن می کنند. این فقط به عنوان یک اقدام موقت قابل قبول است، زیرا اندازه دانه ها و درجه تصفیه به طور قابل توجهی متفاوت است. اگر مجبورید به چنین تکنیکی متوسل شوید، باید از "Extra" استفاده کنید. محفظه را تا بالا پر نکنید، در غیر این صورت نمک سفره به هم می چسبد، سفت می شود و به خوبی در آب حل نمی شود.
راه حل شماره 2: نرم کننده های پاک کننده و براق کننده
بسیاری از خانم های خانه دار در مورد لزوم استفاده از کولر تردید دارند. پودرهای لباسشویی چربی را کاملاً حل می کنند، کثیفی را از بین می برند. آیا ارزش خرج کردن برای داروی دیگری را دارد؟ اگر از یک محصول جهانی در ترکیب با کمک شستشو استفاده می کنید، چنین هزینه هایی غیر ضروری خواهد بود، اما در موارد دیگر بهتر است آن را جداگانه اضافه کنید.
کمک های آبکشی به جای عملکرد عملی، عملکرد زیبایی را انجام می دهند. آنها معمولاً توسط خانم های خانه دار به دست می آیند که توجه ویژه ای به ظاهر ظروف دارند
بقایای مواد شیمیایی پاک کننده پس از شستشو روی ظروف باقی می ماند. آنها به خوبی با آب ساده شسته نمی شوند. مواد کمکی آبکشی حاوی مواد خاصی هستند - سورفکتانت ها - که باعث می شود قطرات از سطح راحت تر بیرون بیایند. به لطف این، ظروف تمیزتر و دیدنی تر می شوند. روی آن یک فیلم محافظ با خاصیت دافع کثیفی تشکیل می دهد.
راه حل شماره 3: خوشبو کننده های ضد بو
باکتری های زیادی روی ظروف کثیف وجود دارد. هنگامی که بقایای مواد غذایی شسته می شوند، میکروارگانیسم ها روی سطوح داخلی دستگاه می نشینند. تکثیر می شوند و در اثر فعالیت کلنی های باکتری، گازهای مضر با بوی نامطبوع تولید می شود.
خوشبو کننده ها به عنوان یک ضد عفونی کننده عمل می کنند و میکروب ها را از بین می برند، بنابراین بوی بد از بین می رود. رایحه هایی که بخشی از آماده سازی ها هستند بوی مطبوعی دارند و حس تمیزی و تازگی استریل را ایجاد می کنند.
اگر وسایل و ظروف واقعا بدبو باشند، خوشبو کننده ماشین ظرفشویی حیاتی است. اگر چنین مشکلی وجود نداشته باشد، استفاده از آنها یک موضوع ترجیحی شخصی است.
افرادی که نسبت به مواد شیمیایی مصنوعی محتاط هستند باید به آماده سازی های محیطی توجه کنند. آنها حاوی مواد اولیه طبیعی ، بی خطر برای سلامتی، ضد حساسیت هستند. تولید کنندگان محصولات زیست محیطی عملا از طعم دهنده ها استفاده نمی کنند، آنها کیفیت محصول را به دقت کنترل می کنند. فقط یک ایراد دارد: قیمت بالا.
اشکال دفع مواد شیمیایی خانگی
بازار مدرن مواد شیمیایی خانگی راه های اصلی زیر را برای آزادسازی وجوه ارائه می دهد:
گرد و غبارها مواد شوینده ارزان و موثر برای شستن ظروف. استفاده از آنها راحت است. میزبان خود دوز را انتخاب می کند. به طور متوسط، یک چرخه شستشو به حدود 30 گرم نیاز دارد. با این حال، نقاط منفی قابل توجهی نیز وجود دارد. بنابراین گاهی اوقات ممکن است به طور تصادفی محصول را روی قسمت کناری محفظه بریزید. برخی از ترکیبات ظروف ظریف را خراب می کنند و خراش باقی می مانند.
ژل ها استفاده از آنها برای ظروف کاملا بی خطر است. به دلیل قوام خود، آنها به آرامی اما به طور موثر آلودگی را بدون آسیب رساندن به سطح پاک می کنند. این ترکیب حاوی مواد ساینده و ذرات سخت نیست، بنابراین ژل ها کاملا در آب محلول هستند و برای شستن اقلام نقره ای و چینی مناسب هستند.
قرص . اگر قیمت انواع مختلف وسایل را مقایسه کنیم، پودرها قطعا ارزان تر هستند، اما آماده سازی قرص ها برای استفاده بسیار راحت تر است. آنها نمی توانند مواد سمی را بریزند یا استنشاق کنند. کیفیت شستن ظروف همیشه بالاست. اگر آب نرم باشد، برای هر چرخه یک قرص لازم است.
منبع:» دیکالا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد