ramand

Good

ramand

Good

کمپ ترک اعتیاد

دانستن چیستی آن برای همه بسیار مفید خواهد بود. شکستن به طوری که او بتواند در صورت لزوم سریع آن را بفهمد و آن را با حملات دیگر اشتباه نگیرد. نام رسمی ترک سندرم ترک دارو است. با این حال، نام مستعار دیگری که توسط معتادان به مواد مخدر داده می شود بسیار محبوب تر است: کومار، هارجو، دلبشکا و بسیاری دیگر. در واقع، بسیاری از معتادان به مواد مخدر آنقدر از تکرار این احساسات می ترسند که ترجیح می دهند حتی آن را یک نام رسمی یا شناخته شده نخوانند.

خود مکانیسم شکستن چیست؟کمپ ترک اعتیاد خیلی سرراست است. قبل از هر چیز، باید توجه داشت که درد ترک چیزی بیش از یک مکانیسم دفاعی طبیعی بدن (مانند سردرد اعتیاد) نیست. به عبارت دیگر، بدن کاملاً درک می کند که خطرناک ترین سم وارد آن شده است. مواد مخدر به سرعت بدن انسان را از بین می برد، اما او با احساس "آینده"، پس از مدتی فقط احساس درد نمی کند. برخی از گیرنده های مغز خاموش می شوند. و اگر به طور منظم آن را مصرف می کنید ، آن را ترک کنیدنخواهد آمد. ذهن دائماً متزلزل خواهد شد و نمی تواند به اندازه کافی به تخریب پاسخ دهد. با این حال، مدتی می گذرد. بدن به تدریج از سموم پاک می شود، و مالک بخش دیگری را اضافه نمی کند (یا تصمیم به ترک می گیرد، یا، که اغلب اتفاق می افتد زیرا دارو یا پولی برای خرید آنها وجود ندارد) شروع به کار می کند. ذهن که به خوبی می داند نتیجه نهایی مصرف مواد مخدر چیست، صاحب آن را با درد تنبیه می کند. این یک تکنیک ابتدایی است که می تواند فرد را از نابودی نجات دهد. ساده ترین مثال این است که انگشت خود را در آتش بگذارید. درد؟ اما دست بلافاصله عقب می نشیند و انگشت نمی تواند به طور جدی بسوزد. اگر درد نبود، فقط ذغال شده بود. پس درد را در همه چیز مقصر ندانید. ما را از آسیب های جدی تر محافظت می کند.

البته ، شما می توانید در مورد موضوعی مانند اعتیاد به مواد مخدر برای مدت طولانی صحبت کنید. اما همانطور که می گویند یک بار دیدن بهتر از صد بار شنیدن است. بنابراین، برای هر نوجوانی بسیار مفید خواهد بود که ببیند چگونه باید برای یک لحظه لذت بسیار مشکوک هزینه کند. نترسید که چنین ویدئویی آسیب های جبران ناپذیری به روانپزشکی او وارد کند. تنها چیزی که حاصل می شود وحشتی است که در چند روز ناپدید می شود. اما او در هر سطح ناخودآگاه به مواد مخدر علاقه شدیدی ندارد.

احساس اعتیاد پس از ترک

البته، هنگام صحبت در مورد ترک مواد مخدر در چنین موضوعی ، نه تنها در مورد مکانیسم، بلکه در مورد احساس معتاد هنگامی که موجی از عقب نشینی در اطراف او می چرخد ​​نیز ارزش دارد.

در مراحل اولیه، اعتیاد به سادگی یک وخامت جزئی را احساس می کند - لرز، ضعف، نوسانات خلقی - افزایش شدید تعریق. در نتیجه، معتاد سعی می کند تا حد امکان لباس بپوشد، تمام وسایل گرمایشی را روشن کند، زیر پوشش بخزد و فقط در آنجا از همه دنیا پنهان شود. ارزش ندارد در چنین لحظاتی به یک معتاد نزدیک شوید - این واقعاً برای هر شخصی خطرناک است - اکنون معتاد دیگر یک فرد معقول نیست و عملاً نمی تواند مسئولیت اعمال خود را بپذیرد. ضربه زدن به یکی از عزیزان برای او سخت نخواهد بود. در این مرحله، اثر دارو از بین می رود و ذهن با قدرت کامل شروع به عمل می کند.

قدم بعدی این است که سعی کنید بدن را سریعتر پاکسازی کنید. یعنی مدفوع آزاد مکرر، حالت تهوع و استفراغ شروع می شود. با این حال، در برخی موارد، معتادان به مواد مخدر احساس بدی دارند، چنان بی‌تفاوتی نشان می‌دهند که حتی قدرت ترک پناهگاه خود را پیدا نمی‌کنند یا لازم نمی‌دانند. آنها می توانند همه این کارها را در حالی که در تخت خود زیر یک پتوی گرم دراز کشیده اند انجام دهند. کاملاً واضح است که این صحنه چندان مناسب به نظر نمی رسد.

خوب، بدترین چیز هنوز در راه است. پس از همه، " شکستن از فعل «شکستن» می آید. در واقع، برای معتاد به نظر می رسد که کسی می خواهد بدن او را بشکند. اول از همه، درد وحشتناکی در مفاصل وجود دارد، گویی کسی می خواهد آنها را به وضعیتی غیرعادی تبدیل کند. تقریباً بلافاصله، عضلات به شدت شروع به درد می کنند. اکنون معتاد به مواد مخدر نمی تواند واقعی دروغ بگوید. او به سادگی روی زمین یا در رختخواب غلت می زند، اغلب سعی می کند به اشیاء اطراف ضربه بزند، بنابراین فکر می کنند می توانند درد عمومی را تسکین دهند. البته عملا چنین ضرباتی را احساس نمی کنند. درد ناشی از علائم ترک خیلی زیاد است. اما بعداً اگر معتاد بتواند از عقب نشینی جان سالم به در ببرد، بدن تمام این ضربات را در ناخودآگاه به او یادآوری می کند.

ضمناً توضیح درباره «بقای خروج» اصلا تصادفی نیست. اغلب اتفاق می افتد که معتادان به مواد مخدر آن را احساس نمی کنند. به هر حال، ترک اعتیاد به مواد مخدر همیشه با بار بزرگی بر قلب همراه است. ...

با این حال، حتی اگر بدن هنوز به اندازه کافی قوی باشد و قلب بتواند پوسیدگی را تحمل کند، این واقعیت نیست که خود شخص در این آزمایش مقاومت کند. در واقع، در مورد حملات اخراج، بسیاری ساده ترین راه را پیدا می کنند - خودکشی. پرش پنجره، ودکا یا برش رگ. بنابراین جای تعجب نیست که بسیاری از مردم، حتی کسانی که به طور جدی تصمیم به ترک مواد مخدر گرفته اند، اولین طرد شدن را احساس نمی کنند.

البته تاثیر ترک بعد از اعتیاد به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. به عبارت دیگر، یک معتاد به مواد مخدر با تجربه صوتی درد بیشتری نسبت به یک «مبتدی» تجربه می کند. واقعیت این است که بدن قبلاً مسموم شده و عملاً به گرد و غبار تبدیل شده است. بسیاری از اندام ها عملاً غیر قابل عمل هستند.

در حین امتناع، فرد معتاد به هیچ چیز جز رهایی از درد نمی تواند فکر کند. بنابراین هیچ کس نباید به او نزدیک شود. اگر مجبور باشد برای گرفتن سهمیه به کشتن عزیزش ادامه دهد، به سختی به این موضوع فکر می کند. مهم نیست کیست - همسر، مادر یا فرزند.

علاوه بر این، علائم ترک اغلب با توهمات پارانوئید همراه است. در چنین شرایطی، معتاد ممکن است پدر و مادر خود را بکشد، با توجه به اینکه آنها کسانی هستند که برای روح او آمده اند.

حذف چگونه توسعه می یابد؟

لازم به ذکر است که شکستن وابستگی کد و به عنوان مثال، وابستگی حشیش به طور قابل توجهی متفاوت است. یعنی اعتیاد به داروهای سبک بلافاصله بروز نمی کند.

به گفته کارشناسان، اگر فرد معتاد به حشیش و سایر مواد مشابه اعتیاد داشته باشد، پس از 3 تا 4 ماه اعتیاد ایجاد می شود. شکستگی پس از دزومورفین ممکن است پس از یک یا دو ماه استفاده از دارو ایجاد شود (). خوب، اگر صحبت از انواع مواد مخدر جدی تر مانند هروئین، کوکائین و غیره است، پس چند ترفند برای حذف اعتیاد از لیست افراد برای همیشه کافی است. ترک کوکائین یکی از خطرناک ترین و دردناک ترین ها در نظر گرفته می شود... کاملاً واضح است که حتی اگر از عقب نشینی نجات پیدا کند، هرگز نمی تواند یک فرد تمام عیار شود. رهایی از وابستگی فیزیکی تنها اولین و تنها گام ممکن است. با این حال، وابستگی روانی مادام العمر ادامه دارد. معتاد "سابق" می تواند ده تا پانزده سال بدون مواد مخدر زندگی کند، اما زمانی که با مشکلی جدی روبرو می شود، می تواند از شر آن خلاص شود و دوباره اعتیاد خود را به مواد مخدر باز یابد. و همه چیز دوباره پیش خواهد رفت. تنها تفاوت این است که اکنون بدن نسبت به حملات قبلی ضعیف می شود.

به هر حال، لازم به ذکر است که برداشت، همانطور که برخی فکر می کنند چندین ساعت طول نمی کشد. در واقع، ممکن است تا یک هفته یا حتی دو هفته برای ترک آن طول بکشد... در این مرحله، مراحل مختلف برداشت قابل تعویض هستند، اما دیگران حامل خود را ترک نمی کنند. در نهایت، او یا تحمل خواهد کرد، یا فرصتی پیدا می کند که شبیه زندگی شود (اعتیاد هرگز به عضوی کامل از جامعه، دوست، شوهر، پدر قابل اعتماد تبدیل نمی شود)، یا به سادگی بدون تحمل آن خواهد مرد. درد غیر انسانی

بنابراین، تنها یک راه واقعا قابل اعتماد برای هرگز دانستن تمام وحشت های طرد شدن وجود دارد این است که به سادگی به مواد مخدر دست نزنید ... به یاد داشته باشید، این یک بلیط یک طرفه است. قطعاً نمی توانید در ایستگاه میانی بپرید. ببینید، چه چیزی برای شما جذاب تر است - یک زندگی کامل یک فرد سالم و قوی یا مرگ در برکه مدفوع خود؟ این انتخاب برای شما قابل انجام نیست. فقط شما، به عنوان والدین می توانید با اطمینان بدانید.

مصرف مواد مخدر برای اعتیاد خطرناک است. اما یک شرط وجود دارد که هر معتادی می تواند بیش از یک بار داشته باشد. این ترک دارو است. این چیست، چه احساساتی در فرد ایجاد می شود، چرا این وضعیت خطرناک است؟ چنین دانشی مفید است. شاید حداقل برخی از افرادی را که آماده آزمایش مواد مخدر هستند از انجام یک قدم پرخطر باز دارد.

 منبع:» کمپ ترک اعتیاد سلامت راهیان بهشت 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد