ramand

Good

ramand

Good

قالب سازی

قالب گیری تزریقی قطعات پلاستیکی

قالب گیری تزریقی رایج ترین روش مورد استفاده برای تولید قطعات پلاستیکی است. از مزایای آن می توان به هزینه کم، بهره وری بالا و همچنین امکان ساخت اشکال بسیار پیچیده محصولات اشاره کرد.

تنها با کیفیت مواد تضمین شده و چرخه تولید بدون ایراد، تولید سریال قطعات پلاستیکی می تواند از نظر اقتصادی سودآور باشد. به همین دلیل، ما دائماً در ماشین آلات، فناوری و آموزش کارکنان خود سرمایه گذاری می کنیم. این امر اجرای روان کل فرآیند از جمله: تهیه مواد اولیه، تولید، مونتاژ، کنترل کیفیت، بسته بندی و تدارکات را تضمین می کند.

پارک ماشین

پارک ماشین ما در فروشگاه قالب سازی تزریقی شامل:

تجهیزات پیشرو

ماشین های سرنگ - دستگاهی که برای پردازش گرانول پلاستیکی استفاده می شود. به وسیله دستگاه از گرانول پلاستیک و بسته به قالب تزریق نصب شده، قطعه پلاستیکی متفاوتی به دست می آید. روش مورد استفاده - ریخته گری تحت فشار.

دستگاه های جانبی

دستگاه های پیک آپ - دارای یک موتور خلاء یکپارچه هستند که با کمک آن گرانول پلاستیکی از بسته ای که در آن قرار دارد به قیف ذخیره متصل به دستگاه قالب گیری تزریق می شود.

دستگاه های دوز – دستگاهی که برای افزودن بهبود دهنده های دانه بندی شده مختلف به صورت دوز شده به گرانول اصلی استفاده می شود.

با استفاده از دستگاه دوز موارد زیر حاصل می شود:

- توزیع یکنواخت مواد پایه و افزودنی.

- صرفه جویی در مواد اضافی؛

– کیفیت بالای محصولات دریافتی؛

- درجه بالای اتوماسیون فرآیند؛

خشک کن - دستگاه های کاملاً عایق برای خشک کردن گرانول پلاستیکی با هوای گرم، که به طور ویژه برای فرآیند خشک کردن مداوم در حجم های مختلف توسعه یافته است. ما همچنین خشک کن های سیلیکاژل با تکنولوژی بالا برای دستیابی به درصد رطوبت بسیار کم داریم.

دستگاه های تمپرینگ - وسیله ای است که برای حفظ دمای ثابت تجهیزات ابزار با سرد کردن یا گرم کردن مایعی که در قالب تزریق در گردش است استفاده می شود.

آسیاب - ماشینی است که برای خرد کردن قطعات ریخته گری و قطعات معیوب به مقدار متوسط ​​استفاده می شود. پس از آن، مواد آسیاب شده را می توان در ترکیب با مواد اولیه در تولید استفاده مجدد کرد. از طریق شیر اختلاط دستگاه پیکاپ به نسبت درصد به ماده اولیه اضافه می شود.

دستگاه خنک کننده آب - ماشینی برای خنک کردن آب یا مایعات دیگر که برای خنک کردن ماشین های تزریق و قالب های تزریق استفاده می شود.

منبع:» کارافن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد